Головна     |     Новини     |     Контакти     |   Зворотній зв'язок     |     RSS 2.0
Особистий кабінет
Логін :
Пароль :
» Реєстрація
» Нагадати пароль?
Навігація по сайту
Опитування відвідувачів
Як ви оцінюєте роботу нашої компанії?

Супер
Нормально
Погано

 
Адвокатські послуги "ЮРІО" » Реєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів, переоформлення підприємства
 

 

Реєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів, переоформлення підприємства

Рестрація ТОВ - від 1 000 грн.
Реєстрація ФОП - від 500 грн.
Внесення змін до установчих документів - від 500 грн.

Однією з форм ведення господарської та/або підприємницької діяльності є створення (державна реєстрація) юридичної особи (зазвичай, у формі товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ), приватного підприємства (ПП), акціонерного товариства (АТ)).

Створення та діяльність юридичних осіб регулюється Цивільним Кодексом України, Господарським Кодексом України, Законом України «Про господарські товариства», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», а також великою кількістю інших законів і нормативних актів.

Для створення юридичної особи складаються установчі документи (статут, рішення засновника, протокол загальних зборів) та формується його статутний фонд. Для деяких юридичних осіб законодавством встановлено мінімальний розмір статутного фонду. Зазвичай, засновники (учасники) юридичної особи не несуть відповідальності за зобов'язаннями юридичної особи (ТОВ, ПП, АТ), що робить особливо привабливим здійснення підприємницької діяльності шляхом створення юридичної особи, на відміну від реєстрації фізичної особи-підприємця, яка за своїми обов'язками відповідає всім своїм майном. Зазвичай, юридична особа відповідає за своїми зобов'язаннями всім своїм майном, включаючи майнові та корпоративні права.

Варто мати на увазі, що майно, передане до статутного фонду, з моменту його передачі (реєстрації юридичної особи) вважається власністю юридичної особи, а не засновника; натомість засновник отримує так звані «корпоративні права», тобто право брати участь у керуванні юридичною особою та право отримувати прибуток за результатами її діяльності.

Реєстрація юридичної особи здійснюється відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» шляхом заповнення та подачі державному реєстраторові реєстраційної картки (форма затверджена Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва №54 від 20.04.2007р.) разом з необхідними документами.

До того, як приступити до державної реєстрації юридичної особи, необхідно придумати їй оригінальну назву, яка не повинна повторюватися на території України разом з обраною організаційно-правовою формою, а також обрати до шести видів діяльності (відповідно до Класифікації видів економічної діяльності ДК 009:2005 (КВЕД)), які будуть здійснюватися створюваною юридичною особою.

Вимоги до найменувань юридичної особи визначено в наказі Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва №65 від 09.06.2004р. Юридична особа повинна мати своє найменування. У найменуванні юридичної особи зазначаються її організаційно-правова форма (крім органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів влади Автономної Республіки Крим) та назва. Найменування юридичної особи викладається державною мовою. Найменування юридичної особи не може бути тотожним найменуванню іншої юридичної особи.

У найменуванні юридичної особи приватного права забороняється використання найменувань органів державної влади, місцевого самоврядування та історичних державних найменувань, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України. У назві юридичної особи не може бути використане слово "національний" у всіх відмінках. Юридична особа, крім повного найменування (не більше ніж 182 символи), може мати скорочене найменування (не більше ніж 38 символів).

При написанні найменування юридичної особи використовуються букви українського алфавіту та такі розділові знаки та символи: лапки (" "), крапка (.), кома (,), дужки /( )/, апостроф ('), дефіс (-), тире (-), знак (N), знак оклику (!), знак (/), а також, у разі необхідності, цифри: арабські (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0) та римські (I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X). В установчих документах при заповненні реєстраційної картки використовуються прописні букви українського алфавіту (А, Б, В, Г, Ґ, Д, Е, Є, Ж, З, И, І, Ї, Й, К, Л, М, Н, О, П, Р, С, Т, У, Ф, Х, Ц, Ч, Ш, Щ, Ь, Ю, Я). Використання інших символів, розділових знаків у найменуванні юридичної особи забороняється.

Після реєстрації юридичної особи в «реєстраційній палаті» та одержання свідоцтва про державну реєстрацію, необхідно також отримати довідку з управління статистики, отримати дозвіл на виготовлення печатки в органах дозвільної системи та виготовити печатку, поставити юридичну особу на облік у податковій інспекції та фондах обов'язкового соціального страхування.

До установчих документів, насамперед, відноситься статут юридичної особи. Підготовка до реєстрації будь-якої юридичної особи починається з розробки статуту. З одного боку, для створення юридичної особи можна використовувати стандартний статут, який підходить для більшості клієнтів. Разом із цим, у статуті можна більш детально прописати процедуру управління конкретним господарчим товариством, повноваження його посадових осіб та їх взаємодію з засновниками та між собою.

Так, одні й ті ж самі повноваження з управління юридичною особою можна віднести до компетенції директора (або іншого органа управління) або ж до компетенції загальних зборів учасників юридичної особи, залежно від тої схеми управління, яку бажає використовувати власник юридичної особи.

Також дуже важливо прописати у статуті порядок входу та виходу учасників товариства, а також процедури на випадок смерті одного з учасників, оскільки, згідно ст. 1219 ЦК України, право на участь у товаристві за загальним правилом не передається у порядку спадкування. І звичайно ж, якщо юридична особа створюється декількома засновниками, також важливо детально прописати процедуру розподілу прибутку товариства між ними.

Внесення змін до установчих документів, зазвичай, здійснюється шляхом підготовки та реєстрації нової редакції статуту. У більшості випадків, внесення змін до установчих документів є необхідним у випадку зміни реєстраційної (юридичної) адреси юридичної особи (якщо адресу було зазначено у статуті), у випадку продажу (уступки) частки у статутному фонді юридичної особи (у цьому випадку у статуті змінюється один з учасників товариства), якщо буде потреба довнести до статуту певні види діяльності, якщо буде потреба перерозподілити компетенцію між керівником та загальними зборами учасників, а також у деяких інших випадках...

Опубліковано: 30 ноября 2010, 18:03     Роздрукувати
 

Календар
«     Ноябрь 2011    »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Новини
 
 
COPYRIGHT © "Адвокатські послуги "ЮРІО"" 2010. Всі права захищені.
Mode by mega_misha2008@ukr.net © 2010
Головна     |     Новини     |  Контакти     |     Статистика сайта     |     RSS 2.0
-->




курсы английского языка в харькове, английский курсы харьков -->